Retourneren

Ik wil mijn item graag retourneren

Dat mag! 

Mocht je niet tevreden zijn over je item, kun je deze altijd binnen 14 dagen retourneren, mits deze nog in originele staat verkeert - in de verpakking, ongedragen en onbeschadigd. Je kunt dan een email sturen naar info@yvies-closet.nl en ontvangt dan informatie over het retourproces.

Kledingstukken zonder kaartjes, met make-up vlekken, deo-/zweetplekken, andere geuren of andere vlekken kunnen niet worden geretourneerd en zullen als vanzelfsprekend niet worden behandeld. Helaas is het niet mogelijk om oorbellen te retourneren, i.v.m. hygiëne. 

Je dient als klant zelf de verzendkosten van de retour (alleen van jou terug naar ons) te vergoeden. Let op: je bent zelf verantwoordelijk voor deze verzending. Pakketten met een postzegel komen niet altijd aan. Het is daarom aan te raden met track en trace je pakje te versturen. Retourzendingen die niet zijn aangekomen kunnen we helaas niet in behandeling nemen.

WIl je graag ruilen voor een andere maat?

Dat mag natuurlijk ook. Na ontvangst van je retour (vermeld even op een briefje dat je een andere maat wil ontvangen) sturen wij kosteloos de nieuwe maat naar je op.


Heb je het verkeerde item ontvangen?

Onze excuses hiervoor. Dan vergoeden wij uiteraard de verzendkosten.

Let op: is je bestelling beschadigd/ vermoed je een fabrieksfout en of heeft je bestelling een vlek?

Alleen als je deze binnen 24 uur aan ons meldt door te mailen naar info@yvies-closet.nl kunnen we deze kosteloos voor je vervangen en lossen we dit probleem direct voor je op. Meld je dit later dan 24 uur, vervalt deze garantie (wegens ontbreken van aannemelijkheid dat de schade niet zelf is aangebracht), dus controleer je bestelling goed als je deze ontvangt en laat de kaartjes eraan tot je zeker weet dat je deze wil houden.